Ofte stilte spørsmål
Har du spørsmål om Nærkontoret? Her har vi samlet ofte stilte spørsmål av medlemmer og bedrifter.
Generelt
Nærkontoret er en tjeneste som i første omgang tilbys OBOS-medlemmer, borettslagstyrer og utvalgte bedrifter.
Ja, du bestemmer selv hvilket/hvilke nærkontor du vil benytte deg av.
Ja, dette er for å sikre at du får tilgang og plass. Dermed unngår du å komme til et fullt nærkontor.
Du finner reservasjonen din på forsiden når du har logget deg inn. Der finner du tid, dato, adresse, WiFi-passord og annen relevant informasjon for ditt besøk.
Det kan variere fra de forskjellige kontorene. Du reserverer møterom etter at du har gjennomført en reservasjon på et nærkontor. Du finner knappen for møterom under aktive reservasjoner.
All informasjon du trenger for å låse deg inn får du sammen med bekreftelsen når du har gjennomført en reservasjon. Det kan variere mellom digital OBOS-nøkkel, eller bemannet inngang. Tilgangen er tilgjengelig så lenge reservasjonen din er aktiv, du kan da komme og gå når du vil innenfor åpningstidene.
Kontorplassene er utstyrt med en god kontorstol, hev/senk-pult og noen plasser har skjerm med HDMI-kabel. Husk å ta med overganger du trenger. Det er gratis kaffe og te på alle kontorene. Butikker og kafeer finnes i nærhetenen av nærkontorene.
Åpningstider for kontorene kan variere. Aktuelle tider for ditt nærkontor finner du enten i reservasjonen din, eller på siden til det aktuelle kontoret.
Den finner du i reservasjonen din og på siden til det aktuelle Nærkontoret.
Det er ulike parkeringsmuligheter for de forskjellige kontorene både for sykkel og bil. Se parkeringsmulighetene for ditt nærkontor på den aktuelle informasjonssiden.
Siden Nærkontoret er et selvbetjent kontor, har vi ingen printere hos oss. De dagene du har behov for printer kan det være lurt å besøke sitt hovedkontor.
OBOS-medlemmer kan ringe Krasimira Landsverk på 932 68 678 mellom 07.30-17.00 på hverdager. Eller du kan sende oss en e-post på naerkontor@obos.no. Bedriftsbrukere finner kontaktinformasjon på siden til sitt aktuelle nærkontor. Er du interessert i å få Nærkontoret til din bedrift? Meld intresse her.
Medlemmer
Det er ikke mulig å avlyse reservasjonen etter du har kjøpt et dagspass
Er du en ny bruker kan teste Nærkontoret til en rimeligere pris. Etter dette kan du kjøpe dagspass for 99,- NOK.
Hva koster det? (OBOS-medlemmer)Ja, det må du. Hvis du ikke er medlem fra før så har du enda en grunn til å bli OBOS-medlem nå. Har din arbeidsgiver tegnet avtale på vegne av deg er det ikke krav om at du er medlem i OBOS.
Bedrifter
I reservasjonen din som du finner på forsiden har du mulighet til å avlyse. Trykk på avlys reservasjon. Du kan avlyse en reservasjon på både kontor og møterom. Avlysning av kontorreservasjon må skje innen en time før kontorets åpningstid.